Nivel (Clase)

Articolele de la 31 până la 34 din 34 în total

pe pagină

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  • Evaluare inițială - clasa a II-a

    Materialul se prezintă sub forma unui set compus din: 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Comunicare în limba română 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Matematică și explorarea mediului Fiecare test are două pagini și este însoțit de: + soluții + variantă pdf interactiv GRATUITĂ - acestea se pot descărca de pe site-ul nostru, din documentația produsului. Componentă a procesului de învățământ, evaluarea reprezintă, alături de predare și învățare, o funcție esențială în cadrul acestuia. Dintre cele trei tipuri de evaluări (inițială, sumativă, finală), evaluarea iniţială are rolul de a stabili care este nivelul de pregătire al elevilor la începutul unei activităţi, pentru a putea adopta o strategie, o tehnologie didactică care să corespundă realităţilor. De aceea, evaluarea inițială oferă în aceeași măsură, pe de o parte profesorului, pe de alta elevului, posibilitatea de a avea o reprezentare cât mai exactă a situaţiei existente şi totodată de a formula cerinţele pentru perioada următoare de învățare. Aflați Mai Multe
  • Evaluare inițială - clasa a III-a

    Materialul se prezintă sub forma unui set compus din: 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Limba și literatura română 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Matematică Fiecare test are două pagini și este însoțit de: + soluții + variantă pdf interactiv GRATUITĂ - acestea se pot descărca de pe site-ul nostru, din documentația produsului. Componentă a procesului de învățământ, evaluarea reprezintă, alături de predare și învățare, o funcție esențială în cadrul acestuia. Dintre cele trei tipuri de evaluări (inițială, sumativă, finală), evaluarea iniţială are rolul de a stabili care este nivelul de pregătire al elevilor la începutul unei activităţi, pentru a putea adopta o strategie, o tehnologie didactică care să corespundă realităţilor. De aceea, evaluarea inițială oferă în aceeași măsură, pe de o parte profesorului, pe de alta elevului, posibilitatea de a avea o reprezentare cât mai exactă a situaţiei existente (care este potenţialul de învăţare al fiecăruie dintre elevi, care sunt lacunele ce vor trebui completate şi mai ales remediate) şi totodată de a formula cerinţele pentru perioada următoare de învățare. Aflați Mai Multe
  • Evaluare inițială - clasa a IV-a

    Materialul se prezintă sub forma unui set compus din: 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Limba și literatura română 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Matematică Fiecare test are două pagini și este însoțit de: + soluții + variantă pdf interactiv GRATUITĂ - acestea se pot descărca de pe site-ul nostru, din documentația produsului. Componentă a procesului de învățământ, evaluarea reprezintă, alături de predare și învățare, o funcție esențială în cadrul acestuia. Dintre cele trei tipuri de evaluări (inițială, sumativă, finală), evaluarea iniţială are rolul de a stabili care este nivelul de pregătire al elevilor la începutul unei activităţi, pentru a putea adopta o strategie, o tehnologie didactică care să corespundă realităţilor. De aceea, evaluarea inițială oferă în aceeași măsură, pe de o parte profesorului, pe de alta elevului, posibilitatea de a avea o reprezentare cât mai exactă a situaţiei existente (care este potenţialul de învăţare al fiecăruie dintre elevi, care sunt lacunele ce vor trebui completate şi mai ales remediate) şi totodată de a formula cerinţele pentru perioada următoare de învățare. Aflați Mai Multe
  • Exploratori în clasa pregătitoare - caiet integrat 1 - AVIZAT ME 4642/18.08.2021

    Caietul transdisciplinar pentru clasa pregătitoare reprezintă un instrument de învățare care oferă contexte multiple și variate pentru formarea competențelor specifice nivelului de vârstă, conform programelor școlare în vigoare. Este parte dintr-un set de trei caiete, cu conținut ce se desfășoară unul în continuarea celuilalt și cuprinde primele trei unități dintr-un total de unsprezece unități de învățare. Fiecare unitate de învățare cuprinde organizator, lecțiile propriu-zise, recapitulare, evaluare cu indicatori de performanță și soluții, evaluare individuală, planșe de aprofundare, fiind organizată în jurul unei teme alese, pornind de la o poveste educativă. Sarcinile de învățare sunt atractive, cu grade diferite de dificultate. Jocurile și exercițiile oferă posibilitatea transferului între discipline. Reprezintă un instrument de lucru util la clasă deoarece valorifică activitățile de învățare, oferă învățătorului posibilitatea de a integra tematic conținuturile specifice disciplinelor într-un mod original și creativ, reactualizează cunoștințele de bază de la grădiniță, creează contexte practic-funcționale în vederea formării deprinderilor de trasare/recunoaștere a literelor mici și mari de tipar, respective a cifrelor, precum și operații în concentrul 0-31, cu și fără trecere peste ordin, cuprinde aplicații care vizează exersarea deprinderilor de înțelegere a lecturii, propune texte-suport cu o tematică generoasă, inspirată din universul cotidian al copiilor, se axează pe formarea capacității de a găsi calea cea mai bună pentru rezolvarea exercițiilor propuse, limbajul utilizat vizează îmbogățirea vocabularului activ al elevilor, asigură acoperire completă în ceea ce privește planul cadru (numărul de ore dedicate acestei disciplite/an școlar) și oferă situații variate pentru formarea competențelor specifice acestei discipline. Aplicațiile pentru disciplinele DP, AVAP și MM, adaptate tematic, aduc un plus pentru o învățare îmbinată armonios. Acestea sunt astfel gândite, încât să îndeplinească cerințele programei pentru aceste discipline. Format 20 x 27,5 cm 96 pagini Aflați Mai Multe

Articolele de la 31 până la 34 din 34 în total

pe pagină

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4