Evaluare inițială - clasa I

Previzualizare

Materialul se prezintă sub forma unui set compus din:
2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Comunicare în limba română
2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Matematică și explorarea mediului
Fiecare test are două pagini și este însoțit de:
+ soluții
+ variantă pdf interactiv GRATUITĂ - acestea se pot descărca de pe site-ul nostru, din documentația produsului.

Componentă a procesului de învățământ, evaluarea reprezintă, alături de predare și învățare, o funcție esențială în cadrul acestuia. Dintre cele trei tipuri de evaluări (inițială, sumativă, finală), evaluarea iniţială are rolul de a stabili care este nivelul de pregătire al elevilor la începutul unei activităţi, pentru a putea adopta o strategie, o tehnologie didactică care să corespundă realităţilor. De aceea, evaluarea inițială oferă în aceeași măsură, pe de o parte profesorului, pe de alta elevului, posibilitatea de a avea o reprezentare cât mai exactă a situaţiei existente şi totodată de a formula cerinţele pentru perioada următoare de învățare.

Disponibilitate: Stoc epuizat

5,99 RON
Informații Produs
Detalii
Materialul se prezintă sub forma unui set compus din: 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Comunicare în limba română 2 x Test de evaluare inițială pentru disciplina Matematică și explorarea mediului Fiecare test are două pagini și este însoțit de: + soluții + variantă pdf interactiv GRATUITĂ - acestea se pot descărca de pe site-ul nostru, din documentația produsului. Componentă a procesului de învățământ, evaluarea reprezintă, alături de predare și învățare, o funcție esențială în cadrul acestuia. Dintre cele trei tipuri de evaluări (inițială, sumativă, finală), evaluarea iniţială are rolul de a stabili care este nivelul de pregătire al elevilor la începutul unei activităţi, pentru a putea adopta o strategie, o tehnologie didactică care să corespundă realităţilor. De aceea, evaluarea inițială oferă în aceeași măsură, pe de o parte profesorului, pe de alta elevului, posibilitatea de a avea o reprezentare cât mai exactă a situaţiei existente şi totodată de a formula cerinţele pentru perioada următoare de învățare.