Nu aveți nici un produs în coș.
Exploratori în clasa pregătitoare - caiet integrat 2 - AVIZAT ME 3074/31.01.2022
Previzualizare
Caietul transdisciplinar pentru clasa pregătitoare reprezintă un instrument de învățare care oferă contexte multiple și variate pentru formarea competențelor specifice nivelului de vârstă, conform programelor școlare în vigoare.
Este al doilea caiet dintr-un set de trei caiete, cu conținut ce se desfășoară unul în continuarea celuilalt și cuprinde patru unități dintr-un total de unsprezece unități de învățare. Fiecare unitate de învățare cuprinde organizator, lecțiile propriu-zise, recapitulare, evaluare cu indicatori de performanță și soluții, evaluare individuală, planșe de aprofundare, fiind organizată în jurul unei teme alese, pornind de la o poveste educativă.
Sarcinile de învățare sunt atractive, cu grade diferite de dificultate. Jocurile și exercițiile oferă posibilitatea transferului între discipline. Personajele distractive care îl ghidează pe elevi pe tot parcursul anului sunt în armonie cu personajele sporadice și conferă unitate materialului.
Reprezintă un instrument de lucru util la clasă deoarece valorifică activitățile de învățare, oferă învățătorului posibilitatea de a integra tematic conținuturile specifice disciplinelor într-un mod original și creativ, reactualizează cunoștințele de bază de la grădiniță, creează contexte practic-funcționale în vederea formării deprinderilor de trasare/recunoaștere a literelor mici și mari de tipar, respective a cifrelor, precum și operații în concentrul 0-31, cu și fără trecere peste ordin. Cuprinde aplicații care vizează exersarea deprinderilor de înțelegere a lecturii, propune texte-suport cu o tematică generoasă, inspirată din universul cotidian al copiilor, se axează pe formarea capacității de a găsi calea cea mai bună pentru rezolvarea exercițiilor propuse. Aplicațiile pentru disciplinele DP, AVAP și MM, adaptate tematic, aduc un plus pentru o învățare îmbinată armonios. Acestea sunt astfel gândite, încât să îndeplinească cerințele programei pentru aceste discipline.
Limbajul utilizat vizează îmbogățirea vocabularului activ al elevilor, asigură acoperire completă în ceea ce privește planul cadru (numărul de ore dedicate acestei disciplite/an școlar) și oferă situații variate pentru formarea competențelor specifice acestei discipline.
Format 20 x 27.5 cm
112 pagini
Este al doilea caiet dintr-un set de trei caiete, cu conținut ce se desfășoară unul în continuarea celuilalt și cuprinde patru unități dintr-un total de unsprezece unități de învățare. Fiecare unitate de învățare cuprinde organizator, lecțiile propriu-zise, recapitulare, evaluare cu indicatori de performanță și soluții, evaluare individuală, planșe de aprofundare, fiind organizată în jurul unei teme alese, pornind de la o poveste educativă.
Sarcinile de învățare sunt atractive, cu grade diferite de dificultate. Jocurile și exercițiile oferă posibilitatea transferului între discipline. Personajele distractive care îl ghidează pe elevi pe tot parcursul anului sunt în armonie cu personajele sporadice și conferă unitate materialului.
Reprezintă un instrument de lucru util la clasă deoarece valorifică activitățile de învățare, oferă învățătorului posibilitatea de a integra tematic conținuturile specifice disciplinelor într-un mod original și creativ, reactualizează cunoștințele de bază de la grădiniță, creează contexte practic-funcționale în vederea formării deprinderilor de trasare/recunoaștere a literelor mici și mari de tipar, respective a cifrelor, precum și operații în concentrul 0-31, cu și fără trecere peste ordin. Cuprinde aplicații care vizează exersarea deprinderilor de înțelegere a lecturii, propune texte-suport cu o tematică generoasă, inspirată din universul cotidian al copiilor, se axează pe formarea capacității de a găsi calea cea mai bună pentru rezolvarea exercițiilor propuse. Aplicațiile pentru disciplinele DP, AVAP și MM, adaptate tematic, aduc un plus pentru o învățare îmbinată armonios. Acestea sunt astfel gândite, încât să îndeplinească cerințele programei pentru aceste discipline.
Limbajul utilizat vizează îmbogățirea vocabularului activ al elevilor, asigură acoperire completă în ceea ce privește planul cadru (numărul de ore dedicate acestei disciplite/an școlar) și oferă situații variate pentru formarea competențelor specifice acestei discipline.
Format 20 x 27.5 cm
112 pagini
Disponibilitate: În Stoc
22,99 RON
Informații Produs
Detalii
Caietul transdisciplinar pentru clasa pregătitoare reprezintă un instrument de învățare care oferă contexte multiple și variate pentru formarea competențelor specifice nivelului de vârstă, conform programelor școlare în vigoare.
Este al doilea caiet dintr-un set de trei caiete, cu conținut ce se desfășoară unul în continuarea celuilalt și cuprinde patru unități dintr-un total de unsprezece unități de învățare. Fiecare unitate de învățare cuprinde organizator, lecțiile propriu-zise, recapitulare, evaluare cu indicatori de performanță și soluții, evaluare individuală, planșe de aprofundare, fiind organizată în jurul unei teme alese, pornind de la o poveste educativă.
Sarcinile de învățare sunt atractive, cu grade diferite de dificultate. Jocurile și exercițiile oferă posibilitatea transferului între discipline. Personajele distractive care îl ghidează pe elevi pe tot parcursul anului sunt în armonie cu personajele sporadice și conferă unitate materialului.
Reprezintă un instrument de lucru util la clasă deoarece valorifică activitățile de învățare, oferă învățătorului posibilitatea de a integra tematic conținuturile specifice disciplinelor într-un mod original și creativ, reactualizează cunoștințele de bază de la grădiniță, creează contexte practic-funcționale în vederea formării deprinderilor de trasare/recunoaștere a literelor mici și mari de tipar, respective a cifrelor, precum și operații în concentrul 0-31, cu și fără trecere peste ordin. Cuprinde aplicații care vizează exersarea deprinderilor de înțelegere a lecturii, propune texte-suport cu o tematică generoasă, inspirată din universul cotidian al copiilor, se axează pe formarea capacității de a găsi calea cea mai bună pentru rezolvarea exercițiilor propuse. Aplicațiile pentru disciplinele DP, AVAP și MM, adaptate tematic, aduc un plus pentru o învățare îmbinată armonios. Acestea sunt astfel gândite, încât să îndeplinească cerințele programei pentru aceste discipline.
Limbajul utilizat vizează îmbogățirea vocabularului activ al elevilor, asigură acoperire completă în ceea ce privește planul cadru (numărul de ore dedicate acestei disciplite/an școlar) și oferă situații variate pentru formarea competențelor specifice acestei discipline.
Format 20 x 27.5 cm
112 pagini